Καθαρό και Υγιεινό Στρώμα Κρεβατοκάμαρας με 7 Απλές Κινήσεις

Καθαρό και Υγιεινό Στρώμα Κρεβατοκάμαρας με 7 Απλές Κινήσεις

Πάντα σας μιλάμε για τη σημασία της ξεκούρασης κατά τις βραδινές ώρες με σκοπό την ανάκτηση ενέργειας, αλλά και για την αποκατάσταση της ισορροπίας και την αναζωογόνηση του σώματος. Γι’ αυτό το λόγο είναι απολύτως απαραίτητη η υγιεινή και η καθαριότητα στο υπνοδωμάτιο και ειδικότερα στο στρώμα του κρεβατιού σας. Σε αυτό το άρθρο, πρόκειται να σας εξηγήσουμε πώς να δημιουργήσετε ένα υγιές κρεβάτι , καθαρό από κάθε άποψη. Ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες και κάθε φορά το στρώμα σου θα μοιάζει και θα το νοιώθεις σαν να είναι καινούργιο.

  1. Να αερίζεις το στρώμα για μισή ώρα τουλάχιστον κάθε φορά που αλλάζεις σεντόνια
  2. Το ιδανικό είναι να γυρίζεις πλευρά ανά έξι μήνες. Επίσης πρέπει εκτός από το πάνω-κάτω να το αντιστρέφεις και όσον αφορά το μπρος πίσω. Αυτό θα βοηθήσει ώστε το σχήμα του στρώματος να μείνει αναλλοίωτο για όσο το δυνατόν περισσότερο γίνεται.
  3. Επίσης σημαντικό είναι όποτε έχει ήλιο να βγαίνει έξω το στρώμα κα να παραμένει έξω για τουλάχιστον για μια ώρα!
  4. Ψέκασέ το με προϊόντα που θα βρεις σε καταστήματα στρωμάτων ή στο φαρμακείο για ακάραια.
  5. ΜΗΝ στρώνεις κάτω από το στρώμα σεντόνι (κατάλοιπο) παλαιότερων ετών κάτω από το στρώμα γιατί πολύ απλά δεν «αναπνέει».
  6. Βάλε σκούπα! Και όταν λέμε σκούπα εννοούμε την ηλεκτρική. Θα απορροφήσει σκόνη που είναι «ποτισμένη» με ιδρώτα και νεκρά κύτταρα.
  7. Μην τοποθετείς πλαστικά καλύμματα γιατί πολύ απλά δεν περνάει αέρας προς το στρώμα ώστε να αεριστεί αποτελεσματικά!

Extra Tip

Άλλο ένα κλειδί για την αποτελεσματική ανάπαυση καθώς και τον επαναπροσανατολισμό του εαυτού σας, είναι να προσπαθήσετε να βάλετε το κρεβάτι σας να βλέπει προς το Βορρά. Εάν αυτό είναι αδύνατο στην περίπτωσή σας, βρείτε κάποιο άλλο εναλλακτικό σημείο, αλλά πάντα προσπαθώντας να αποφύγετε να τοποθετήσετε το κρεβάτι σας προς τον Νότο, που πρόκειται για την πιο λανθασμένη επιλογή.

 

 

Comments for this post are closed.